torstai 26. toukokuuta 2011

Konjakki

Mä oon ihan toivoton laukkujen hamstraaja. 2008 kun käytiin Jenkeissä, tuli kotiin 8 uutta laukkua. Siellä kun nuo laukut on niiiin paljon edullisempia. Sen jälkeen olenkin yrittänyt olla ostamatta juurikaan laukkuja. Nyt kuitenkin tarvin syksyä silmällä pitäen uuden laukun läppärille ja kesään sellaisen laukun, joka jättää kaksi kättä vapaaksi, kun tuon pikkuneidin kanssa kirmaillaan kesälaitumilla. Ajattelin, että kivaan, naiselliseen läppärilaukkuun voisin tosissaan panostaa. Se kun kuitenkin keikkuu mukana useampana päivänä viikossa, toimistolla ja asiakkailla. Yritin etsiä Ranskasta jotain kivaa, täällä kotimaassa taas selasin muutaman illan nettiä.. Vaikka uuden läppärin mukana sainkin sellaisen perinteisen läppärilaukun, halusin nimenomaan jotain naisellisempaa.. No tänää viimein onnisti, kun kävin tosiaan siellä Björn Borgin ystävämyynneissä. Laukulle tuli lopulta hintaa 15 euroa, joten eipä siitä sitten isoa invastointia tullutkaan, mutta tyytyväinen kyllä olen :)


Tuo konjakin väri on hurmannut mut täysin! Ranskasta löytyi sitten se pieni näppärä laukku, joka on tarpeeksi fiini mihin vaan, mutta sopii myös hiekkalaatikolle. Ihastuin noihin tähtiin ja vetskareihin, nam! Mugler merkkinä on mulle uusi tuttavuus, mutta vaikuttaa laadukkaalta.


Sitten sisustusjuttuja.. Kerroinkin, että Maisons du Monde sisustusliikkeestä tarttui mukaan tuliaisia. Yksi niistä on tämä kovasti Riviera Maisonin naulakkoa muistuttava yksilö. RM:ltä naulakkoa olen monesti etsiskellyt, nyt olenkin tosi tyytyväinen, että Nizzasta tuon lopulta löysin. Siinä kelpaa nyt laukkujen roikkua.

Mitäs tykkäätte? Uppoaako konjakki? ..siis värinä :)

4 kommenttia:

  1. Mä olen kanssa yrittänyt etsiä hyvää (=naisellinen, iso, kätevä ja kestävä) läppärilaukkua. Onneksi työpaikka pelasti ja hankki minikokoisen läppärin, joka menee isoon käsilaukkuun hyvin. Gollalla on joitain ihan mukavia ja Verkkokauppa.comistakin löytyy joitakin. Mutta anyway, tarjonta ei ole laaja, joten loistavaa, että löysit mieleisen edullisesti ja helposti. :)

    VastaaPoista
  2. Olet kyllä niin oikeassa! Meilläkin olisi saanut valita minikokoisen, mutta päädyin kuitenkin normaalikokoon, kun tulee tehtyä niin paljon hommia läppärin näytöllä.

    VastaaPoista
  3. Mä kans käytän omalla macilla sellasta tiukkaa skinnyä vaan ympärillä (en muista onko applelta vai gollalta.... vai jostakin muualta) ja laitan tavalliseen laukkuun mutta aivan mielettömän hieno tämä sun uus iso laukku.. *kuolaa* väri on taivaalllinen.

    VastaaPoista
  4. Mausteinen manteli: kiitti. Mullakin on vielä sellanen säilytyspussi koneen päälle. Ehkä käytän sitäkin, saas nähdä. Oon kyllä tosi tyytyväinen, kun tän laukun saa olalle sekä pitkällä, että tolla lyhyellä remmillä. Mitähän muuta kivaa sitä "pitäis" ostaa (hyvällä syyllä) ennen töihin menoa.. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!