keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Timantti

Kyllä, ostin viimein sen, eli tuon Kartellin Stone jakkaran!
Oon niin fiiliksissä ja tyytyväinen että päätin sen hankkia. Kiitos vaan anopin joululahjakortin ja Stockan alekuponkien, maksettavaksi jäi vain murto-osa. Olin kyllä jo tätä ihanuutta ennen sortumassa Habitat osastolla vaikka mihin ihanuuksiin, samoin E'NY merkin vaatteita tuli hipelöityä.. mutta ei.. ja onneksi ei.
Meillä tuo mies on siitä harvinainen tapaus, että ottaa aika vahvastikin kantaa näihin sisustusasioihin.. Olen nimittäin useasti ihaillut myös tuota Kartellin Ghost tuolia, josta mieheni ei pidä ollenkaan.. senpä takia olin aika kummissani, kun hän jopa innostui tästä jakkarasta :)
Kuvat: mtv3.fi, Alvhem ja Kartell.it
Tuolit olivat tällä hetkellä varastosta loppu, joten joudun vielä muutaman päivän odottelemaan. Toisaalta hyvä niin, sillä tänään oon makkariin tulossa uusi sängyn pääty ja viikonloppuna jenkkisänkymme. Sopii sitten tuolin tulla uudistettuun makkariimme. Makuuhuoneen rempasta siis enemmän juttuja tulossa..


6 kommenttia:

  1. Upea jakkara. Minäkin välillä huomaan eksyväni liikkeen sivuille ihailemaan ko. jakkaraa. :)

    VastaaPoista
  2. Johanna: Kiitos! Minäkin ihailin varmaan vuoden tai pari ennen kuin päätin ostaa :)

    VastaaPoista
  3. tosi ihana ja monikäyttöinenkin varmasti.

    VastaaPoista
  4. MM: joo ajattelin näin alkuun käyttää klaffipöydän jakkarana tai yöpöytänä.. saa nähdä mitä kaikkea vielä keksin!

    VastaaPoista
  5. Jarna: niinpä, odotan nyt malttamattomana sen saapumista!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!